fbpx ...
lei
  • lei
  • лв.

Înapoi la școală – Cum ne pregătim pas cu pas pentru anotimpul rece

Navighează prin bunătăți

Toamna nu înseamnă doar începutul unui nou an școlar! Lunile reci aduc schimbări pentru toată lumea, pentru că organismul începe să folosească din rezervele de minerale și vitamine pe care le-a acumulat în sezonul cald. Prin urmare, pregătirea pentru toamnă este un “test” pentru corp și minte – acestea trebuind să se adapteze la schimbările de mediu și să facă față stresului crescut.

Pe măsură ce vara se apropie de sfârșit, primim mai puțină lumină naturală, temperatura scade, iar ritmul general al naturii încetinește. Nu putem spune același lucru despre activitățile noastre zilnice! Dimpotrivă, dinamica vieții de zi cu zi crește, la fel și volumul de muncă, activitățile și temele de la școală.

“Back to School”, sau mai simplu: “Înapoi la școală” – este perioada în care trebuie să ne adaptăm la schimbările de mediu și să facem față unui stres mai mare.

Așa cum nicio schimbare nu apare peste noapte, nici pregătirea fizică și mentală pentru noul sezon nu se întâmplă de la o zi la alta – așa că acum când vremea încă ne permite să ne relaxăm la soare, este timpul să începem să ne pregătim pentru sezonul următor.

autumn tips supplements vimergy romania pura fons 1
Cu cât îți întărești sistemul imunitar mai devreme, cu atât mai bine - nutrienții acumulați în timpul verii mențin sănătatea puternică în timpul iernii

Te întrebi cum să te întorci în forță la job cu o revenire spectaculoasă după vacanța de vară?

Avem câteva sfaturi utile pentru tine!

Stimularea imunității

Abia așteptăm cu toții să ne revedem colegii și să împărtășim poveștile de vacanță. Dar, oricât de mult ne place să socializăm, întoarcerea la birou și la școală înseamnă, de asemenea, expunere la viruși în mijloacele de transport în comun, precum și în birouri și săli de clasă. Așadar, este important să ne întărim sistemul imunitar cu alimentele și suplimentele potrivite.

Fructele și legumele sunt, fără îndoială, cea mai bună sursă de nutrienți. Este adevărat că cele mai multe dintre ele sunt disponibile pe tot parcursul anului fiind importate din țări îndepărtate. Dar dacă vrei să te bucuri cu adevărat de prospețimea unică și să beneficiezi de toate calitățile lor, acum este momentul! Le poți cumpăra de la producători care se ocupă cu cultivarea produselor organice, de la piață sau chiar din propria grădină.

autumn tips supplements vimergy romania pura fons 2
Alege fructe și legume organice, în locul produselor care au fost intens tratate cu chimicale
autumn tips supplements vimergy romania pura fons 3
Produsele de sezon au un gust mai bun și sunt mai hrănitoare, în comparație cu produsele depozitate mult timp în timpul transportului sau în magazin

Iată produsele care stimulează imunitatea și care nu trebuie să lipsească de pe lista ta în acest sezon:

– Caisele – bogate în aminoacizi precum cisteina și glutamina, precum și în seleniu și magneziu. Cunoscute pentru susținerea sănătății ochilor datorită conținutului ridicat de vitamina A, E și betacaroten.

– Pepeni verzi și galbeni – Bogați în antioxidanți, magneziu, potasiu și cupru, precum și în vitaminele A, B6, C și K.

– Piersici – Bogate în vitamina C, E și K, precum și acid folic, fier, colină, potasiu, magneziu, fosfor, mangan, zinc și cupru.

– Prune – Conținut ridicat de fier, calciu, magneziu, fosfor, potasiu, și de vitamina A, C, K și acid folic.

– Mere – O adevărată explozie de vitamine, sunt bogate în fibre și antioxidanți.

– Roșiile – O sursă excelentă de antioxidanți, susțin funcțiile inimii și ajută la prevenirea cancerului. Bogate în vitamina C, K, potasiu și acid folic.

– Ardei gras roșu – Bogat în potasiu, vitamina C și acid folic.

– Vinetele – Bogate în vitaminele A și C, precum și în polifenoli.

Nu ar trebui să ne surprindă faptul că majoritatea alimentelor care stimulează imunitatea au un lucru în comun: vitamina C! Ca să completezi aportul de vitamina C din dieta ta, îți recomandăm Micro-C – o formulă specială de vitamina C tamponată, îmbunătățită cu măceșe, extract de semințe de struguri, rutină și extract de acerola.

Înlocuiește cafeaua cu reishi sau chaga organică – nu numai că îți va da impulsul de energie de care ai nevoie pentru a începe munca sau școala, dar aduc și o protecție suplimentară împotriva răcelilor de sezon – cu siguranță o veste bună de împărtășit colegilor!

Îmbunătățirea funcțiilor creierului

Dacă îți dorești să aprofundezi studiile la școală sau prin cursuri de dezvoltare personală, sau dacă vrei să dai tot ce e mai bun în noile proiecte la serviciu, ceea ce face diferența este buna funcționare a creierului. Îmbunătățește-ți concentrarea, memoria și creativitatea prin consumul de alimente bune pentru creier:

– Verdețurile, cum ar fi spanacul, varza kale și broccoli

– Consumul de acizi grași

– Gustări cu banane, fructe de pădure și nuci  

Prevenirea asteniei de toamnă

Astenia este un sindrom cauzat de diverși factori externi dar și de carențe des întâlnite în lunile de toamnă, care slăbesc sistemul imunitar. Atunci când imunitatea este slăbită, nu doar că devenim mai expuși la boli, dar asta poate afecta și sănătatea mintală. 

Dacă te simți adesea apatic și nefericit timp de câteva săptămâni la început de toamnă, este pentru că organismul tău are nevoie de timp pentru a se obișnui cu schimbările de sezon. S-ar putea să te confrunți și cu:

– Dificultate în a face față stresului

– Modificări ale dispoziției și iritabilitate

– Tulburări de somn

– Epuizare

– Tulburări de alimentație, cum ar fi consumul exagerat, pofta de mâncare crescută sau dimpotrivă, lipsa poftei de mâncare

– Lipsa puterii de concentrare

autumn tips supplements vimergy romania pura fons 4
Fiecare anotimp are propria frumusețe - caută pacea și echilibrul interior și bucură-te de culorile toamnei

Noi credem că fiecare anotimp are o mulțime de experiențe plăcute de oferit – așa că încearcă aceste sfaturi pentru a trece ușor de la un anotimp la altul:

– Expune-te zilnic la lumina soarelui

– Sportul în aer liber ajută organismul să elibereze hormoni ai fericirii și îmbunătățește starea de spirit

– O dietă sănătoasă, completată cu vitamina B-12 și vitamina D3

– Meditație și terapie axată pe eliberarea minții de gândurile negative, schimbarea tiparelor de gândire și, prin urmare, a felului în care acționezi

– Ore de somn regulate, somn suficient și de calitate – sunt factori cruciali pentru starea de bine. Dacă te confrunți cu insomnie sau cu alte tulburări de somn, poți apela la suplimente naturale și pure, cum ar fi Melatonina de la Vimergy. Poțiafla mai multe despre beneficiile melatoninei asupra stării de spirit și a sănătății mintale în articolul nostru Melatonina: Ingredientul secret pentru un somn mai bun.

Înainte de a lua suplimente alimentare, vă sfătuim să discutați cu medicul dumneavoastră. Dacă sunteți însărcinată, alăptați sau suferiți de orice afecțiune, vă sfătuim să folosiți aceste produse numai cu avizul medicului.

Dacă îți place, împărtășește cu alții!