Produsele Vimergy esențiale pentru un păr superb

Un păr sănătos aduce încredere în sine și, indiferent de lungime și culoare, este ceva la care visăm cu toții. Nu este important doar pentru aspectul fizic, ci este și o oglindă a sănătății tale.

Așadar, dacă părul tău este lipsit de strălucire, subțire, cade din abundență sau crește prea încet, este indicat să asculți ce are de spus despre sănătatea ta, deoarece acest lucru ar putea fi rezultatul unei alimentații deficitare.

Produsele cosmetice pentru păr nu au efect pe termen lung și pot chiar să dăuneze, deoarece substanțele chimice sunt absorbite în corp.

Dacă vrei să îmbunătățești aspectul părului tău, ar trebui mai degrabă să începi prin a-ți hrăni corpul din interior, consumând substanțe nutritive curate și pure, cunoscute pentru beneficiile pe care le aduc părului:

Optează pentru o dietă diversificată pentru a-ți hrăni organismul cu toate substanțele nutritive necesare

Zinc

Zincul este important pentru creșterea și regenerarea părului. Dacă organismul tău nu primește cantitatea necesară de zinc, acest lucru ar putea duce la căderea părului.

Zincul poate fi găsit în alimente precum cireșele, sparanghelul, legumele, nucile și semințele.

“Atât varza sălbatică, cât și semințele de dovleac sunt bogate în zinc. Atunci când sunt consumate împreună, însă, sursele de zinc se combină și acesta devine mai biodisponibil pentru o absorbție și utilizare maximă de către organism. Încercați să preparați o pastă de semințe de dovleac, apoi întindeți-o pe frunze de varză verde, adăugați umplutura preferată și rulați-le sub formă de burrito.” “Alimente care îți pot schimba viața în bine“, de mediumul medical Anthony William).

Dacă dieta ta este în general săracă în alimente care conțin zinc sau dacă medicul chiar ți-a confirmat că ai o deficiență de zinc, ar trebui să încerci Sulfatul de zinc organic de la Vimergy, care conține numai ingrediente pure, esențiale, fără aditivi dăunători.

Sulfat de zinc organic

Vitamina B12

Atunci când consumi fructe de pădure, ceapă, germeni și microplante, miere crudă și pătrunjel, beneficiile sunt duble, deoarece acestea nu sunt doar o sursă importantă de zinc, ci și de vitamina B12.

Alte alimente care conțin B12 sunt cartofii dulci, ghimbirul, lămâița și aloe vera.

“Culegeți fructe de pădure de la o fermă cu produse organice, din propria curte sau direct din natură.” (Anthony William, “Alimente care îți pot schimba viața în bine“)

Potrivit Centrului Național pentru Informații despre Biotehnologie din America (The National Center for Biotechnology Information), deficiențele de vitamina B12 au fost asociate cu pierderea părului. Așadar, dacă trebuie să mărești aportul de B12 din dietă, asigură-te că alegi o sursă de încredere, cum ar fi Vitamina B12 Organică.

Spirulina

Plină de vitamine și minerale, spirulina te va ajuta cu siguranță să ai părul puternic și strălucitor pe care ți-l dorești.

Această algă plină de nutrienți îți îmbunătățește atât nivelul de energie, cât și aspectul fizic! Cum te poți bucura de beneficiile sale? Poți adăuga pulbere de spirulină în smoothie-uri și supe, sau pur și simplu o poți lua sub formă de capsule atunci când ești pe fugă. Îți recomandăm această rețetă de smoothie, pentru a te ajuta să experimentezi efectele benefice ale spirulinei și să faci în același timp și o detoxifiere de metale grele.

Scoate în evidență frumusețea naturală a părului tău cu nutrienți esențiali
Amestecă spirulina într-un smoothie de banane și adaugă suc de portocale pentru prospețime

Vitamina D3

Vitamina D joacă un rol important în crearea de noi foliculi de păr, poate stimula îngroșarea firului de păr să și poate preveni căderea prematură a acestuia, conform Medical News Today. Vitamina D3 este pur și simplu o formă mai eficientă a acestei vitamine.

Principala sursă de vitamina D este peștele gras, așa că este greu să obții doza zilnică necesară ești vegetarian, vegan sau chiar dacă ții post temporar. De aceea, este important să îți completezi dieta cu suplimente, iar Vitamina D3 organică vegană de la Vimergy ar putea fi exact ceea ce ai nevoie. Aruncă o privire la articolul nostru despre vitamina D și descoperă mai multe despre beneficiile uimitoare ale acestei vitamine!

L-lizină

Un alt studiu al Centrului Național pentru Informații despre Biotehnologie din America (The National Center for Biotechnology Information) a arătat că suplimentarea cu L-lizină a ajutat femeile cu probleme de păr. Prezent în rădăcina părului, acest aminoacid esențial este, de asemenea, responsabil pentru un păr cu volum bogat, pe care ni-l dorim cu toții. Organismul nostru nu produce singur L-lizină – aceasta poate fi obținută doar din alimentație. Dacă încerci să eviți carnea, din dieta ta nu ar trebui să lipsească cerealele și legumele. În plus, te poți asigura că primești aportul zilnic necesar și cu suplimente de L-lizină.

Alege întotdeauna produse pure și curate pentru a scoate la iveală întregul potențial al frumuseții tale unice!

Nu uita, înainte de a lua suplimente alimentare, consultă-te cu medicul. În cazul în care sunteți însărcinată sau alăptați, vă sfătuim să nu folosiți aceste produse fără sfatul medicului.

Dacă îți place, împărtășește cu alții!

Share on facebook
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on email

Lasă un răspuns

Your email address will not be published.