...

Termenii și condițiile generale de vânzare

Date despre companie 

Pura Fons este o marcă a Stinin Ltd., bvd. E&H Georgiev 111/4  1504 Sofia, Bulgaria

CIF: BG 206.445.347

email: hello@purafons.be

Platforma de comerț electronic a Pura Fons, o marcă comercială a Stinin Ltd. cu sediul social la E.&H. Bulevardul Georgiev 111/4 1504 Sofia, CIF: BG 206.445.347, oferă clienților săi opțiunea de a cumpăra produse din magazinul său online.

Termenii și Condițiile Generale (numite în continuare„Termenii”) se aplică tuturor comenzilor plasate de vizitatorii acestui site de comerț electronic (numiți în continuare „Client”). Atunci când plasează o comandă prin intermediul magazinului online al Pura Fons, Clientul trebuie să accepte în mod explicit Termenii, Clientul exprimându-și astfel acordul cu privire la aplicabilitatea acestor Termeni, cu excluderea tuturor celorlalte condiții. Condițiile suplimentare referitoare la Clienți sunt excluse, cu excepția cazului în care sunt acceptate explicit în prealabil în scris de către Pura Fons.

Toate prețurile enumerate sunt exprimate în LEI sau EURO, includ întotdeauna TVA-ul și toate celelalte obligații sau taxe pe care Clientul trebuie să le suporte.

Orice taxe de transport, rezervare sau administrare percepute vor fi menționate separat.

Prețul specificat se referă numai la articolele prevăzute în scris. Fotografiile însoțitoare sunt cu scop decorativ și pot conține elemente care nu sunt incluse în preț.

Deși catalogul online și site-ul de comerț electronic sunt organizate cu cea mai mare atenție, este totuși posibil ca informațiile să fie incomplete, să conțină erori materiale sau să nu fie actualizate. Greșelile sau erorile evidente în selecția produselor nu creează obligații pentru Pura Fons. În ceea ce privește acuratețea și caracterul complet al informațiilor furnizate, Pura Fons este responsabilă exclusiv pentru obligația de mijloace. Pura Fons nu este în niciun fel răspunzătoare în cazul unor erori materiale evidente sau greșeli de tipărire.

Dacă un Client are întrebări specifice de ex. despre dimensiuni, culoare, disponibilitate, condiții sau metodă de livrare, rugăm Clientul să contacteze în prealabil departamentul nostru de asistență pentru clienți.

Selecția de produse este valabilă în limita stocului disponibil și poate fi oricând modificată sau retrasă de către Pura Fons. Pura Fons nu poate fi trasă la răspundere pentru indisponibilitatea unui produs. Dacă o ofertă este valabilă pe o durată limitată sau se supune unor condiții, acest lucru va fi menționat în mod explicit în acea ofertă.

Procesul de achiziții al Pura Fons:

1- Clientul vizitează magazinul: www.purafons.ro/shop

2- Clientul adaugă produsele în coș, apoi trece la check-out

3- La pasul de check-out, clientul își introduce datele de facturare și expediere / Dacă un client are deja un cont in www.purafons.ro, acesta se poate autentifica astfel încât informațiile să fie introduse automat

4- Clientul primește suma totală a comenzii sale în funcție de adresa de livrare, produsele și cantitățile pe care le-a ales

5- Clientul efectuează plata

6- Comanda este transferată echipei Pura Fons

7- Comanda este gestionată de echipa Pura Fons și expediată în următoarea zi lucrătoare

Clientul poate alege dintre următoarele metode de plată:

  • cu cardul de credit
  • prin Paypal
  • prin transfer bancar în contul BE67 7370 5809 7787 la KBC Belgia

Pura Fons are dreptul de a refuza o comandă ca urmare a unei încălcări grave din partea Clientului cu privire la comenzile sale.

Ori de câte ori Clientul va comanda un produs din magazinul online al Pura Fons, Pura Fons va pregăti produsul pentru expediere în termen de 1 zi lucrătoare, cu excepția anumitor circumstanțe neprevăzute sau dacă articolul nu este în stoc.

În cazul epuizării stocului, Pura Fons va trimite o notificare Clientului în cel mai scurt timp posibil și va informa Clientul cu privire la posibila dată de livrare atunci când aceasta va fi cunoscută. În cazul în care articolul nu este pe stoc mai mult de 2 săptămâni, Pura Fons va oferi clientului posibilitatea de a aștepta în continuare sau de a anula comanda. În cazul în care comanda produsului este anulată, Pura Fons va oferi clientului posibilitatea de a alege între rambursarea prețului acelui articol sau un voucher pentru următoarea achiziție, care va fi cel puțin egal cu costul produsului respectiv.

De îndată ce produsul este gata de expediere, Pura Fons va da comanda companiei de expediere pentru livrarea comenzii către Client. În cazul în care compania de expediere furnizează un link pentru a urmări expedierea, Pura Fons va furniza aceste informații clientului.

Articolele comandate prin acest magazin online vor fi livrate în România și în restul Europei, excluzând Elveția și Anglia.

Livrarea se face de către Speedy și partenerii săi sau TNT sau UPS.

Cu excepția cazului în care se convine și se stabilește altfel în mod explicit, produsele vor fi livrate la adresa Clientului în termen de 30 de zile de la primirea comenzii. [lista modalităților de livrare]

Orice deteriorare vizibilă și/sau deficiențe calitative ale unui produs sau altă problemă apărută în timpul livrării trebuie raportată imediat de către Client către Pura Fons.

Riscul cauzat de pierdere sau deteriorare este transferat Clientului în momentul în care bunurile au fost primite fizic de către Client (sau o terță parte indicată de Client, care nu este transportatorul). Cu toate acestea, riscul se transferă Clientului la livrarea către transportator atunci când transportatorul a primit comanda de a transporta bunurile și această opțiune nu a fost oferită de Pura Fons.

Articolele livrate rămân proprietatea exclusivă a Pura Fons până în momentul în care Clientul achită integral bunurile.

Dacă este necesar, Clientul se obligă să informeze terții cu privire la dreptul de retenție al Pura Fons, de ex. oricui ar încerca să pună sechestru pe produse care nu sunt plătite integral.

Prevederile acestui articol se aplică exclusiv Clienților în calitate de consumatori care achiziționează online produse de la Pura Fons.

Clientul are dreptul de a se retrage din acest acord în termen de 14 zile calendaristice fără a prezenta motive.

Durata dreptului de retragere va expira la 14 zile calendaristice de la data la care bunurile au fost primite fizic de către Client sau de către o terță parte indicată de Client care nu este transportatorul”.

Pentru exercitarea dreptului de retragere, Clientul trebuie sa notifice Pura Fons, E.&H. Bvd. Georgiev, 111/4 1504 Sofia Bulgaria, cu adresa de e-mail hello@purafons.ro, într-o solicitare clară și neechivocă (în scris, de ex. prin poștă sau e-mail) referitor la decizia lor de a se retrage din acord. Clientul poate folosi modelul de formular de retragere atașat, dar acest lucru nu este obligatoriu.

Clientul poate completa și trimite în format digital formularul model de retragere sau orice altă solicitare de retragere formulată fără ambiguitate prin intermediul site-ului nostru www.purafons.ro. Atunci când Clientul folosește această opțiune, vom trimite imediat clientului o confirmare de primire a retragerii sale folosind un suport de informații durabil (de exemplu, prin e-mail).

Pentru a respecta perioada de retragere, Clientul trebuie să trimită o notificare cu privire la decizia sa de a-și exercita dreptul de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

În orice caz, Clientul are la dispoziție cel mult 14 zile calendaristice din ziua în care notifică Pura Fons despre decizia sa de a se retrage din acord pentru a trimite înapoi sau pentru a preda produsele către Speedy, TNT sau UPS sau pentru a le preda fizic către angajații Pura Fons. Se consideră că termenul a fost respectat de către Client dacă acesta a trimis înapoi bunurile înainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice. Clientul va împacheta din nou produsele într-un mod suficient de sigur pentru ca acestea să ajungă la Pura Fons fără să sufere daune.

Costurile directe pentru returnarea bunurilor vor fi suportate de Client. În cazul în care valoarea produsului returnat este redusă în vreun fel, Pura Fons are dreptul să țină răspunzător Clientul și să ceară despăgubiri pentru fiecare depreciere a valorii produselor, atunci când Clientul utilizează produsul mai mult decât este necesar pentru a determina natura, caracteristicile și funcționarea produselor.

Pot fi returnate numai articolele aflate în ambalajul original, nedeschise și nefolosite, împreună cu toate accesoriile, instrucțiunile și factura sau bonul de vânzare.

În cazul în care Clientul se retrage din acord, Pura Fons va rambursa toate plățile primite de la Client până la acel moment, inclusiv costurile standard de livrare, în maxim 14 zile calendaristice de la data la care Pura Fons a fost notificată de către Client cu privire la decizia sa de a se retrage din acord ȘI când toate bunurile au fost returnate și sunt primite de Pura Fons în starea inițială.

Orice costuri suplimentare rezultate din alegerea de către Client a unei alte forme de livrare, alta decât cea mai ieftină livrare standard oferită de Pura Fons, nu vor fi rambursate.

Pura Fons va rambursa contravaloarea produsului către Client folosind aceleași mijloace de plată utilizate de Client la tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Clientul a convenit altfel în mod explicit. În orice caz, Clientului nu i se va percepe niciun cost în legătură cu o astfel de rambursare.

Clientul nu poate exercita dreptul de retragere pentru:

– contracte de servicii după ce prestarea serviciului a fost finalizată în întregime.

– furnizarea sau prestarea de bunuri sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară asupra cărora Pura Fons nu are nicio influență și care pot apărea în perioada de retragere.

– livrarea de bunuri fabricate conform specificațiilor Clientului sau care sunt în mod clar destinate unei anumite persoane.

– livrarea de produse perisabile sau care au un termen de valabilitate limitat.

– livrarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau igienei și la care sigiliul a fost rupt după livrare.

– livrarea de produse amestecate în mod ireversibil cu alte produse după livrare datorită naturii lor.

– livrarea de băuturi alcoolice al căror preț este convenit la încheierea contractului de vânzare, dar a căror livrare poate avea loc numai după 30 de zile și a căror valoare reală depinde de fluctuațiile de pe piață asupra cărora Societatea nu are nicio influență.

– acorduri în care Clientul solicită în mod expres Pura Fons să efectueze reparații sau lucrări de întreținere urgente.

– livrarea de înregistrări audio și video și de software sigilate, în cazul în care sigiliul este rupt după livrare.

– livrarea de ziare, jurnale sau reviste, cu excepția contractelor de abonament la astfel de publicații.

– acorduri care au fost încheiate în cadrul unei vânzări publice.

– furnizarea de cazare în alte scopuri decât cele rezidențiale, transport de mărfuri, servicii de închiriere auto, catering sau servicii legate de activități de agrement, atunci când contractul prevede o anumită dată sau perioadă de executare.

– furnizarea de conținut digital care nu este furnizat pe un suport tangibil atunci când serviciul a început cu acordul prealabil explicit al Clientului și cu condiția ca Clientul să fi confirmat că și-a pierdut astfel dreptul de retragere (de exemplu, descărcarea de muzică, software etc. .)

– contractele de servicii pentru pariuri şi loterii.

Consumatorul beneficiază de drepturi legale în temeiul Legii din 21 septembrie 2004 privind protecția consumatorilor la achiziționarea de bunuri de larg consum. Această garanție legală se aplică de la data livrării către primul posesor. Aceste drepturi rămân în vigoare, indiferent de orice garanție comercială.

Pentru a face o revendicare în temeiul garanției, Clientul trebuie să furnizeze  dovada de achiziție. Clienții sunt sfătuiți să păstreze ambalajul original al produselor.

În cazul articolelor achiziționate online și livrate la domiciliul Clientului, Clientul trebuie să contacteze serviciul de asistență pentru clienți Pura Fons și să returneze produsul către Pura Fons pe cheltuiala proprie.

La depistarea unui defect, Clientul trebuie să informeze Pura Fons cât mai curând posibil. În orice caz, orice deficiență trebuie raportată de către Client în termen de două luni de la depistare. După acest termen, toate drepturile de reparare sau înlocuire sunt anulate.

Garanția (comercială și/sau legală) nu este niciodată aplicabilă atunci când există deficiențe care apar ca urmare a accidentelor, neglijenței, căderilor, utilizării produsului neconform cu scopul pentru care a fost proiectat, nerespectării instrucțiunilor de utilizare sau a manualului, modificări sau alterări ale articolului, utilizare forțată, întreținere proastă sau orice altă utilizare anormală sau incorectă.

Deficiențele care se manifestă după o perioadă de șase luni de la data achiziției sau, după caz, de la livrare, nu vor fi considerate vicii ascunse, cu excepția dovezilor contrare furnizate de Client.

Serviciul de asistență pentru clienții Pura Fons poate fi contactat prin e-mail la hello@purafons.ro sau prin poștă la adresa E.&H. Bvd.l Georgiev 111/4 1504 Sofia, Bulgaria. Orice reclamație poate fi făcută prin metodele de contact ale serviciului de asistență pentru clienți menționate mai sus.

Fără a aduce atingere exercitării oricăror altor drepturi ale Pura Fons, Clientul datorează dobândă la o rată de 10% pe an pentru suma neplătită în cazul neachitării sau întârzierii plății, începând de drept de la data încălcării contractului, fără notificări prealabile. În plus, Clientul va datora de drept o compensare în cotă forfetară în procent de 10% din suma respectivă, în cuantum de minim 25 de euro pe factură, fără notificări prealabile.

Fără a aduce atingere celor de mai sus, Pura Fons are dreptul să recupereze articolele neplătite sau plătite incomplet.

În calitate de parte responsabilă pentru prelucrarea informațiilor, Pura Fons respectă legislația europeană privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private.

Datele cu caracter personal pe care ni le furnizați sunt utilizate doar  în următoarele scopuri:

scopul pentru care au fost furnizate datele, de ex. executarea contractului încheiat, procesarea comenzii, trimiterea de newsletter (buletin informativ), si în scop de publicitate si/sau marketing.

Aveți dreptul legal de a accesa și, eventual, de a vă corecta informațiile personale. Cu condiția furnizării unei dovezi de identitate (copie a cărții de identitate), puteți primi o înregistrare gratuită pe suport de hârtie a informațiilor dumneavoastră personale, trimițând o cerere scrisă, datată și semnată către Pura Fons, E.&H. Bulevardul Georgiev 111/4 1504 Sofia, Bulgaria. De asemenea, dacă este necesar, puteți solicita corectarea informațiilor care sunt incorecte, incomplete sau irelevante.

În cazul în care informațiile sunt utilizate în scopuri de marketing direct: puteți exclude utilizarea informațiilor dumneavoastră în scopuri de marketing direct fără niciun cost pentru dvs. Pentru a face acest lucru, ne puteți contacta oricând în modul menționat mai sus la Pura Fons E.&H. Bulevardul Georgiev 111/4 1504 Sofia, Bulgaria.

Informațiile dumneavoastră sunt confidențiale și nu le vom comunica, închiria sau vinde către terți.

Clientul este responsabil pentru menținerea confidențialității informațiilor de conectare și a utilizării parolei. Parola dumneavoastră este stocată în formă criptată și, prin urmare, Pura Fons nu are acces la parola dumneavoastră.

Pura Fons înregistrează statistici online (anonime) privind vizitatorii pentru a determina ce pagini web sunt accesate pe site și în ce măsură. 

Dacă aveți întrebări cu privire la această declarație de confidențialitate, vă rugăm să ne contactați la Pura Fons, Bvd. E.&H. Georgiev 111/4 1504 Sofia, Bulgaria.

Când vizitați site-ul web, modulele „cookie” pot fi stocate pe hard disk-ul computerului dumneavoastră. Un cookie este un fișier text plasat de serverul unui site web prin intermediul browserului pe computerul sau telefonul dumneavoastră mobil atunci când accesați acel site web. Cookie-urile nu pot fi folosite pentru a identifica persoane fizice, ci doar pentru a identifica un dispozitiv.

Pura Fons folosește cookie-uri ”first-party”(de la prima parte) – cu alte cuvinte cookie-uri tehnice utilizate de site-ul vizitat, cu scopul de a permite site-ului să funcționeze într-o manieră optimă. Exemple: setări selectate de utilizator în timpul vizitelor anterioare pe site sau un formular precompletat cu date pe care utilizatorul le-a introdus în timpul vizitelor anterioare.

În cazul în care Pura Fons ar folosi cookie-uri de la terți (cookie-uri care nu provin de pe site-ul propriu-zis, ci de pe alte site-uri web, de exemplu plugin-uri de marketing sau de publicitate existente, cum ar fi cookie-uri de la Facebook sau Google Analytics), Pura Fons va cere mai întâi consimțământul Clientului pentru astfel de cookie-uri – de exemplu printr-un mesaj în bara din partea de jos sau de sus a unei pagini web, cu o referire la politica asociată, care nu împiedică continuarea navigării pe site.

Vă puteți configura browserul de internet astfel încât cookie-urile să nu fie acceptate sau să primiți un avertisment când va fi instalat un cookie sau dacă cookie-urile vor fi șterse ulterior de pe hard disk. Pentru a face acest lucru, trebuie să modificați setările browserului dvs. (prin intermediul funcției de ajutor). Rețineți că, făcând acest lucru, puteți împiedica anumite elemente grafice să apară corect sau nu veți putea să utilizați anumite aplicații.

Dacă utilizați site-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor.

Dacă orice prevedere a acestor Termeni este declarată invalidă, ilegală sau nulă, aceasta nu va afecta în niciun fel valabilitatea, legalitatea și aplicabilitatea celorlalte prevederi.

Dacă Pura Fons nu reușește, în orice moment, să pună în aplicare oricare dintre drepturile prevăzute în acești Termeni sau să exercite orice drept echivalent, aceasta nu va fi niciodată considerată o renunțare la aceste prevederi și nu va invalida niciodată aceste drepturi.

Acești Termeni pot fi completați cu alți termeni și condiții atunci când se menționează în mod explicit, precum și cu termenii și condițiile generale de vânzare ale Pura Fons. În caz de neconcordanțe, Termenii și condițiile de aici au prioritate.

Clientul este de acord ca mesajele și comunicările electronice și copiile de siguranță să servească drept dovezi.

Legea bulgară este legea aplicabilă, cu excepția prevederilor dreptului internațional privat cu privire la legea aplicabilă și cu excepția Convenției de la Viena privind vânzarea internațională de mărfuri. Cu excepția cazului în care Clientul este un consumator, numai instanțele din municipiul Sofia au jurisdicție în cazul oricăror litigii.

Stimate client, trebuie să completați acest formular și să îl trimiteți înapoi completat doar dacă doriți să vă retrageți din acord.

Către Pura Fons:

Vă informez prin prezenta că doresc să mă retrag din acordul privind achiziția următoarelor produse/livrarea următorului serviciu (*):

 

Comandat la data de:

Primit la data de:

Numele clientului:

Adresa clientului:

 

Semnătura clientuluii [doar atunci când acest formular este transmis pe hârtie]:

Data:

(*) = tăiați cu o linie/ștergeți ceea ce nu este aplicabil.